Annat; Kändis skvaller

Oh oh, Lily Allen's klor är ute igen! Vem är hennes senaste offer? Victoria Beckham ... och några mer "wags".
I en ny intervju med Metro,sa Lily i ett samtal att Victoria är ett "monster" och belastar(?) hennes kollegors fotbollsspelare fruar och flickvänner.

"The Beckhams är beklämmande. Alla vet att Victoria är ett monster. Jag skulle hellre skjuta mig mellan ögonen än att en SKÄMTARE, säger Lily.  

Och det tog inte slut där. Hon fortsatte med att kalla Girls Aloud star Cheryl Cole en "bitch. Hon representerar allt jag hatar. Hon är korkad, ytlig och så ful utanför som inne."

Hon hade inte fint ord för hennes make Ashley heller. "Han är den värsta han äcklar mig. Han hoppar på allt som rör sig. Jag kritisera inte bara för att kritisera, men jag har träffat honom flera gånger. Han är upprörande, säger Lily.


Uppenbarligen är Lily inte ett fan av fotbollsspelarna och deras fruar. "Det är löjligt, jag hatar det. Fotbollsspelare är inte där för att visa upp i London, utan för att spela fotboll. Märks väl, de är förmodligen för dumma för att förstå det. Särskilt engelska sådana, tillägger hon.

Aj! Någon låter lite bitter. Vi älskar hur frispråkig Lily är, men sprängarbeten alla under solen är ganska barnslig. Vilka är dina tankar om henne GORMA?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0